Heart To Heart. Chewahh!

Salam ,
Hari ni ruang utk luahan hati .  Bhaha .


Saya nak tanya hati .  Awak sayang sape? Hati cakap saya sayang dia . Sayang sangat2 .
Tapi kann .  Dea cakap dea pilih orang lain . 
Tapi kann . Bile kte nak pergi dari hidop dea , dea ta nak bagi kte pegi . 
Ape mksodnye tuu?
kte ta paham.

kepada Awak,
yeaa awak laa~
ta paya na pandang orang laen sbb saya tengah cakap dengan awak nyy.
kenapa awk suke rumitkan keadaan ?
Saya dah penadd la.

hubungan kite sangat complicated tauu.
awak kate awak plih dea.
tapy awak ta bagi kte pegi tinggalkan awak.
awak kate dada awk sakit ble kte mintak utk pergi.


We have nothing between us . i know that . 
tapi tapi
kenape awk jeles ble kte ngan laki laen?
walaupun awk ckp awk ta jeles tapi kte leh rase taw.

kte ngaku kte pun jeles ble awk dgn pompuan laen.
tapy kte tawu knape kte jeles.
sebab KITE SAYANG AWAK!
TAPI AWAK?
 
can't u just admit it to me?

because I admit this .

saya harap awk phm luahan hati saya nyy.
if awk nak saya, awk kejar saya. 
sebab dari sekarang saya akan terbang tinggalkan awak.
mungkin lebih jauh.

sebelum terlambat.

Comments

Popular Posts